Odstąpienie od umowy

ZWROT

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
a) pisemnie na adres: PK MARKETS, ul. Sobieskiego 11 lok. E6, 40-082 Katowice;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@lussuria.pl;
c) w panelu Klienta (dla zarejestrowanych Klientów).

Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- produktów, które zostały naruszone i nie są oryginalnym opakowaniu,
- produktów, które były używane,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Bielizna to towary osobistego użytku, należy je zwracać w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, towar nie może być używany.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy przez Klienta bez zarejestrowanego konta w sklepie)

Ja ...........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .........................................., numer zamówienia .................
Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ..................... .
Imię i nazwisko .....................................
Adres .....................................
Data ......................

Formularz do pobrania i wydrukowania (.pdf)

Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

PK MARKETS, Sobieskiego 11 lok. E6, 40-082 Katowice

WYMIANA

W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia nr ...”, a zwrotu możesz dokonać w panelu Klienta w kreatorze zwrotów wybierając zwrot środków na saldo Klienta (dla zarejestrowanych Klientów). Przyspieszy to realizację wymiany, a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas Twoja paczka. Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

PK MARKETS, Sobieskiego 11 lok. E6, 40-082 Katowice

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.
Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości dopłaty.
W przypadku wymiany towaru zakupionego przez Konsumenta sklep wylicza różnicę między jednostkowymi kosztami wysyłki zamówienia, które zostało dokonane pierwotnie, a kosztami wysyłki nowo zamówionych towarów.


NADANIE PRZESYŁKI ZWROTNEJ

Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Kupione u nas towary zwrócisz/wymienisz łatwo i tanio na każdej Poczcie przez kreator zwrotów (dla zarejestrowanych Klientów) lub w Paczkomacie inPost.


Zwrot Paczkomatem Inpost:
1.By skorzystać ze zwrotu poprzez Paczkomat InPost, zapraszamy na stronę.
2.W celu nadania przesyłki Paczkomatem, należy wypełnić wszystkie puste pola.
3.Po kliknięciu "Wyślij", na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłana informacja o dodaniu zgłoszenia. Potwierdzenie takiego zgłoszenia zajmie nam maksymalnie 24 godziny. Po naszym potwierdzeniu, otrzymacie Państwo wiadomość mailową z kodem nadania oraz instrukcją.

Ważne! Za skorzystanie z jednej z wymienionych opcji zwrotu zostanie pobrana opłata w wysokości 9,30 zł (koszt przesyłki). O tę kwotę zostanie pomniejszona kwota, którą przelejemy Państwu za zwrócone produkty. Pragniemy zaznaczyć, że podstawowa paczka polecona wysyłana indywidualnie poprzez Pocztę Polską to koszt 13 zł, dzięki proponowanym przez nas usługom, koszt ten jest niższy. Przy reklamacji zamówienia kwota ta nie zostanie odjęta.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Jeżeli za zakupy płacisz przez konto PayPal, możesz otrzymać zwrot kosztów odesłania produktu/ów (zobacz warunki).


INFORMACJE

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, i stroje kąpielowe należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie. Zwroty wysłane w kopertach bąbelkowych nie będą przyjmowane gdyż najczęściej produkty przychodzą w zgniecionych opakowaniach. Takie zwroty zostaną odesłane na koszt Konsumenta.

Zwrot/wymiana artykułów pończoszniczych możliwa jest pod warunkiem odesłania towaru w oryginalnym nierozpieczętowanym opakowaniu.
Zwrot/wymiana kosmetyków możliwa jest pod warunkiem odesłania w oryginalnym, nierozpieczętowanym opakowaniu.

Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel